Saffransbulle xD

Tjenare =)
Nu har vi bakat ^^ Det gick ganska bra =) blev många fina bullar ^^ men jag har inte smakat någon än xD När vi bakat klart å dom skulle börja med disken, så gick jag för å möta Alexandra som äntligen bestämt sig för å komma xD När vi kommit tillbaka så satt vi å snackade lite i Staffans soffa  =)
Nu håller Johan å Staffan på å fixar bakgrunden till hans akvarie =) Staffan köpte 10 st neontetror å 2 rötter till karet idag =) å 2 växter oxå ^^

Jag sitter å gör typ ingenting =P ska ju vara hemma till halv¨8.. så jag ska väl börja gå typ kvart över 7.. om 6 minuter asså :P


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en härlig söndags kväll, hälsningar Felicia! =)

2007-12-09 @ 19:15:15
URL: http://GirlTown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0