Sjuuuunga xP

Hejsan hoppsan.. idag va skolan ganska tråkig.. det som hände va att vi hade studievägledande samtal med Frida.. å det va typ det =P

Efter skolan va det tänkt att vi skulle till gamla stan på julmarknaden... men det regnade ju så jävla mkt! =P Så först gick vi hem till Madde, kollade hennes nya rum ,skiiitsnyggt =D å sen gick Madde, Elin å jag till Fruängen å fikade på Kaffekoppen ^^ Vi har kommit på en ny sak vi ska ha i skoltidningen! vi ska ha en cafélista ^^ vi ska besöka några olika cafeér, å sen betygssätta dom ^^

Efter fruängen så åkte jag hem.. å när jag kom hem så gick jag ner till källaren å sjöng "High school musical, sing it" Skiiiiitkul xP har sjungit i säkert... 3-4 timmar =P Lånade det av Madde =)
Sen gick jag upp å satte igång datorn.. känner för å käka nåt... har inte ätit sen vi fikade :P
Eg måste jag ju städa rummet.. det ser förjävligt ut.. men jag vet inte om jag pallar :P

ska gå å käka nu iaf
Herrå
Puss å kram


image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0