Sooova xD

Nu ska jag gå å lägga mig xD
Vilket muppigt möte vi hade :P vi satt å kuverterde en jävla massa brev :P tydligen nått som mamma å pappa tagit på sig å göra.. lite reklan för Orfeusskolan.. den nyöppnade i långbroparken.. min syrra går där =)
Sen diskuterade vi inget särskilt.. efter mötet så satte jag mig å skrev klart min engelska grej, vi ska skriva en berättelse om vad som helst i valfri genre.. jag skrev en 4 sidor lång berättelse som hete "Merry Christmas Mary" =P när jag skrivit klart den fick mamma läsa igenom å rätta eventuella fel... hon hittade typ 1 sak.. sen gick jag ner å bad Viktor (brorsan) å läsa igenom den.. han hittade typ maaaaassa fel :P.. visserligen så har han varit ett år i Amerika nyligen.. men ändå xD Men den ska inte lämnas in förän på tisdag.. så imorgon ska jag renskriva den på datorn =)

Imorgon så börjar jag 8:10 .. så jag borde eg lagt mig för länge sen! så nu ska jag hoppa i säng =)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0