Suck..

Efter engelskan idag hade vi matte.. där gjorde vi ett oförberett läxförhör typ.. eller det e mest för å kolla vad vi kan säger han. Det gick ganska bra tror jag ^^ Sen hade vi lunchrast, å sen va det svenska.. vi hade kunskapskontroll... det gick inge vidare bra alls..Elisabeths "Mmm" lät verkligen missnöjt :P (föresten så ska vi inte ha Elisabeth nästa termin! =D vi kommer typ få någon som ger alla MVG XD) Efter svenskan så va det bara träslöjd kvar, å idag fick jag faktiskt ganska mkt gjort xD vi skar ut skivan som ska täcka nederdelen, å jag sågade ut öppningen, å så limmade jag fast den =D så nu e det inte så mkt kvar ;D

Efter skolan skulle jag eg till Alexandra ett tag.. men hon kom på att hon inte kunde det =P så jag ska  kanske  till henne sen.. beror på om jag hinner plugga nått eller inte.. känns som om provet imorn kommer gå helt åt helvete =/ =(
När jag kom hem iaf så va det tomt, ingen hemma :P men efter ett tag kom pappa å farfar, dom hade varit ute med Dharma, sen åkte pappa å jobbade, så jag å farfar käkade macka, å sen åkte farfar för å hämta Charlotte ^^

Men snart ska jag börja plugga... ska ner å sjunga först.. bli av med irritationen på den här jävla tyska grammatiken :P

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0