Trööööött XP

zZzZzZzZzZzZzZzZzZzZ....

Haha, fan va trött jag e xP Vi somnade väl nån gång vid 5-6 imorse xP
Vi gjorde väl eg inte så mkt.. De flesta av oss va fett på att gå å festa.. men Mimmi ville inte.. å Madde ville inte för att hennes brorsa va hemma, och för att hon har "ansvar" för Elin S som typ bara e 13. Men t.o.m Elin E ville festa :O "Va fan man måste ju prova någon gång" sa hon xP Jag blev fett chockad :P
Men men.. blev inte så ändå =( lite tråkigt, men någon annan gång xP Vi hade ju trevligt ändå =)

Imorse vakande jag halv 12.. pappa ringde å sa att en granne hade kommit å ringt på och sagt att det va en lös kanin på vår tomt. Å pappa hade tydligen sett att Ludde va lös när han kom hem igår kväll, men hade väl glömt det. Så han har alltså varit lös hela natten xP

Vi gick upp vid 12 å käkade frukost. Men det va fett läbbigt! För jag satt där å läste Kalle Anka, å så kände jag att någon petade på mitt huvud två ggr, så jag kollade upp på Elin S som satt bredvid mig (kan bara ha varit hon) å så satt jag å kollade på henne, hon satt å drack ur sin mugg, sen kollade hon på mig å typ "vad? Det e Madde som låter konstigt" (för Madde satt å gjorde nått wierdo ljud) Jag ba "aa, men du petade på mig =P" hon ba "nee.. jag sitter å dricker =P" å dom andra typ "haha va snackar du om Carro? hon petade inte på dig, ingen gjorde det" så jag berättade att jag kände ju att någon petade på mig.. å då kollade Madde på mig å sa "aa.. men det e väl vårt spöke som bor här då" jag ba, " eeh, va?" då började Madde berätta att dom har nånting hemma hos dom som flyttar på saker, å så berättade hon några tillfällen då "det" har gjort det, å alla va ju så jävla seriösa! hade någon petat på mig så hade dom börjat garva efter ett tag =S så jag blev fett uppskrämd :P

men iaf :P Vid 2-tiden började jag dra mig hemmåt, när jag kom hem så fick jag jaga Ludde som (såklart) sprang å gömde sig under boden, så jag hämtade mat å hällde upp i hans skål, å då kom han på en gång xP Sen fick han äta å dricka lite, sen satte jag sele på honom och gick till Alex där han fick träffa kanintjejerna genom gallret =) å det gick bra.. förrutom att tjejerna började bråka lite smått med varandra... men det kommer dom nog inte göra när han väl är kastrerad. Så nu är det bara att vi ringer å beställer tid =) men någon gång i nästa vecka hade jag tänkt, för jag vill att han ska få springa lös nu i en vecka å få lite bättre kondis :P
Men sen efter att vi låtit kastrera honom så måste han fortfarande bo hos mig i 3 veckor, för han kan fortfarande göra tjejerna dräktiga.

Men OM det inte funkar med tjejerna.. så lär jag sälja Ludde.. å det lär gå lätt eftersom att han kommer att vara kastrerad =)

Nu har iaf Johan kommit hem å e klar å göra något =D Va ju 5 dagar sen jag träffade honom (kattastroooof xP) så jag ska väl iväg å träffa honom å Alex typ nu =D ska bara käka nåt å sen byta om ^^

Heidoo
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0