Bra jobbat Sanna!

Tjenare ^^
Idag var det ju värdelösa lektioner innan lunch (gympa, no å matte). Till lunch fick vi korvstroganof med ris å sen på rasten så ville jag möta Sanna i armbrytning, hon ägde mig =P men hon e ju jävligt stark, vilket hon bevisade när hon vann över Erik Vikesdal! xD Det va fett kul tycker jag xD Sen mötte jag även Kenny, Wiktor, Erik V å Erik H.. men dom vann såklart =P

Sen hade vi då musikprov.. å noter å sånt e inte min starka sida -.-' Så det kändes inge bra alls... vilket känns lite jobbigt... men men, jag gjorde ju så gott jag kunde =)
Sen hade vi tyska å där läste vi massor å pratade lite.

Efter skolan så mötte Alex mig med Charlie ^^ Så vi e hemma hos henne nu å gör inget speciellt, men vi ska väl spela lite kort å kanske ta en promenad eller nåt sånt ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0