=)

Tja =)
Tbx nu från gitarren ^^ Fick höra att en tjej där oxå sökt till kabarén å kommit med ^^ hon ska sjunga duett. Så jag sa att jag oxå skulle va med, så då ville alla höra min låt, å ja.. det e ju bra övning tänkte jag, så jag spelade den, å alla tyckte den va bra ^^ (haha, inte för att jag tror att dom skulle säga om dom inte tyckte det =P)
Efteråt så kom farfar å hämtade mig, sen gick vi till macken å köpte glass xD
Men shit va fint väder det har varit idag! =D Guuud va jag vill ha vår/sommar =D Bara längtar tills man kan gå ute i linne, kjol å sandaler ^^ Gud så mysigt =)

Nu har jag precis spelat lite för farfar som, som vanligt, vill höra mig spela å sjunga xP Så nu sitter Charlotte å spela å sjunger, för hon blir alltid så avundsjuk när jag får beröm av farfar, så då måste hon oxå göra nåt å visa att hon e minst lika duktig xD Som hon sa "Men jag kommer bli bättre än Carro, för jag började med gitarr tidigare än vad hon gjorde" Haha, söt hon e ^^

Haha, jag e fortfarande jätteglad över att jag ska va med i kabarén =D känner mig stolt över att jag vågade ^^
Men men, nu ska jag lägga mig å vila lite tror jag.. känner mig så jäkla trött =P Har ju lixom börjat bli duktig å gå upp halv 7 varje dag ^^
Men men, puss å kram på er <3 =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0