...

Tjenare =)
För ca 20 min sen kom jag ut från duschen å nu sitter jag här ^^ Va ju uppe å tränade =) Körde orbitrek i 25 min ^^ Haha, jag ökar 5 min för varje dag xD

Nu gör jag inte mkt alls =P Sket som sagt i kören idag.. orkade verkligen inte.. men jag kan sjunga lite hemma istället xD
Men nu ska jag gå å ta ett glas vatten ^^ Man ska ju dricka 8-12 glas vatten om dagen ;)

"Ur "Håll vikten utan att banta"
Vatten-vatten-vatten-vatten!
Många människor lider av övervikt på grund av att de dricker alldeles för lite vatten. De skulle automatiskt bli slankare om de bara drack mer vatten. Detta utan att förändra matvanorna. Om du dricker för lite vatten samlar du på dig en massa slaggämnen som binder vatten i kroppen och du blir övertung av vatten, Om du istället dricker tillräckligt får du en bättre vätskeomsättning och kan minska i vikt tack vare den. Och dessutom må bättre, få vackrare hy och få magen att sköta sig bättre om den inte gjorde det tidigare.

Drick 8-12 glas vatten om dagen.
Börja och sluta varje dag med vatten. Ställ ett glas på nattduksbordet och drick det, gärna fler, under natten. Drick vatten i stället för att småäta om du känner dig lite hungrig mellan måltiderna; hungerkänslor kan många gånger snarare vara en fråga om törst. Det är alldeles sant."

image225

Så. nu vet ni det oxå ;) men som sagt, ska ta ett glas vatten nu ;)
Puss å kram på er alla <3 =)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0