Godnatt.. =)

Tja
Nu har jag precis suttit å rensat massor med bilder =P Typ skitmånga =P Har rensat bort de dåliga å så har jag sorterat alla ^^ Så nu har jag lite ordning å reda bland mina bilder ;)

Känns jävligt skönt å va hemma nu iaf =) Å det doftar rosor i heeela rummet ^^ Skönt dessutom att jag städade innan jag drog förrut, för det va fett skönt å komma hem till ett städat rum ^^

Hehe, har fotat fiskarna massor idag ^^ Slänger in några bilder bara, sen e det dags för mig å sova ^^
Puss å kram å godnatt på er <3

image254
Min älskade snäcka ;) Serriöst, jag älskar snäckor, tycker dom e så jävla coola ^^ fundera fan på å skaffa några landsnäckor sen.. typ afrikansk jättesnäcka ;)

image255
Den här firren va fett kamerakåt...

image256
...hela...

image257
...tiden..

image258
.. xD Haha =P

image259

image260

image261

image262

/C

Det här skulle såklart ha publicerats igår, men av nån anledning så gjorde det inte det.. så drf publicerar jag det nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0