Godnatt =)

Tjenare ^^
Idag har jag inte hunnit uppdatera så mkt, men jag skriver bara en kort summering av dagen ^^
Jag träffade Alex å vi gick en promenad med hundarna i ca 1 timme, sen gick vi hem till Alex å käkade (Tonfisksallad, mums ^^) å sen mötte vi upp Johan å vi gick på ännu en promenad ^^ Å han fotade mig å Alex lite oxå =P

Sen hämtade Ch upp Johan. Jag å Alex började prata med en rolig men lite wierdo tant =P Å sen drog vi till Alex å sen hem till mig å vi hade familjemöte, å Alex satt å kollade på xD

Efter mötet så drog jag å Alex  ut å käkade, sen gick vi runt lite (haha xD) å så gick vi förbi Alex å hämtade lite saker som hon glömt, å nu e vi hemma hos mig å ska snart sova ^^
Ska borsta tänderna nu iaf ^^

Dagens steg: 14 402 (Yes va bra jag e! ;))
Gårdagens steg: 3527 (alldeles för lite -.-')

Godnatt =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0