Hemma ^^

Tja =)
Nu e jag hemma igen =) Alex, Dharma å Jag va ute i ca 1 ½ timme =) Gick borta vid Älvsjöskogen typ, å sen va vi hemma hos henne i ca 20 min å spelade lite kort ^^ Men nu e jag hemma igen =) Trött e jag oxå xP Hade tänkt å ta en dusch, men jag orkar fan inte det =P Men jag gör det imorn, för mamma kommer väcka mig halv 7 å jag börjar 10 över 9 ^^

Men nu ska jag faktiskt va duktigt å stänga av datorn tidigt å krypa i säng =)
Godnatt
Puss å kram <3

Dagens steg: 13 499 (slog tyvärr inte mammas rekord.. men men, kan inte göra det alla dagar xD)

/C
                         

Kommentarer
Postat av: Cassandra

har lagt upp bilder på den nu :)

2008-04-22 @ 08:24:36
URL: http://cassandraholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0