Lista 17

DIVERSE:
Namn: Caroline
Födelsedag: 21 oktober
Hemstad:  Stockholm, älvsjö
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brunt
Längd: 1.72
Höger/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: våg
Sko stl: 41
Är dina föräldrar skilda: Nej =)
Din svaghet: Vet inte...
Dina rädslor: Att bli lämnad ensam, att någon som står en nära ska dö m.m.
Mål för det här året: Gå ner i vikt, bli av med godisberoendet =P
Mest använda fras på msn: typ "Okej" =P
Det första du tänker på när du vaknar: Vad klockan är
Vad vill du bli när du blir stor: Vet inte.. känd kanske xD
Hur vill du dö: Vill inte lida iaf... Vill dö innan jag blir gammal å stel.

VÄNNER & LIVET:
Vem av dina vänner är mest lik dig: Madde.. e väl drf jag kan störa mig riktigt mkt på henne ibland xD
Vem är högljuddast: Jag.. =P
Vem får dig mest att skratta: Pfft, svår fråga =P
Vem har du känt längst: Alexandra =)
Vem är blygast: Alex =P
När grät du mest: När farmor dog..
Vad är den bästa känslan i världen: När man e nykär ^^
Värsta känslan: Sviken, sårad, lämnad..
Vart vill du bo i framtiden: Vet inte faktiskt.. helst lite ut på landet =)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Vet inte...
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör ;)


HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: Aa ^^
Moonat någon: Nope =P
Blivit dissad: Aa
Rymt hemifrån: Ja =P
Föreställt dig ditt ragg naken: xD
Skolkat: Ja
Tänkt på självmord: Jo..
Sovit utomhus: Ja, fyfan -.-'
Gråtit i skolan: Ja, när jag va liten
Spytt i skolan: Ja, när jag va liten
Velat bli modell: Har väl tänkt tanken kanske..
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Aa =P
Sett en död människa: Mm..
Druckit alkohol: Jo..
Använt droger: Nej, å kommer aldirg göra!
Ätit sushi: Ja, bläää
Varit på scen: Japp =)
Snattat: Jo, tyvärr..
Retats: Aa..


THIS OR THAT:

Pepsi/cola: Pepsi
Mcdonalds/burger king: McDonalds
Choklad/vanilj: Choklad!
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film oftast
Gitarr/trummor: Gitarr!!
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Så jääääkla svår fråga, har disskuterat det massor med tjejerna i skolan.. men tror jag skulle välja blind faktiskt.. skulle inte klara av att inte höra nåt, inte kunna höra musiken lixom :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0