Lista snodd från changed.blogg.se

Namn 7 - Anna
Är han/hon kul? - Jora =P
Har du kramat personen i fråga? - Japp
Minne av personen? - Hmm.. har inget speciellt minne av henne... hon e en släkting till mig bara.

Namn 9 - Christopher
Var träffades ni första gången? - I grottan tror jag
Är personen viktigt för dig? - Han e en vän till mig.. men vi umgås väl inte särskilt mkt eller så.. så jag vet inte riktigt vad jag ska svara =P
Sista bokstaven i personens namn? - R

Namn 14 - Farfar
Flicka eller Pojke? - Gubbe ;)
Älskar du honom/henne? - Självklart <3
Har du pratat med personen i telefon? - Måååååååånga gånger ;)

Namn 15 -  Felicia
Hur länge har ni känt varandra? - Känner henne inte precis.. e en internet-kompis bara =P
Har du kysst honom/henne? -  Nope =P
Kan du berätta hemligheter för personen? -Jora

Namn 24 - Karin
Är hon/han vacker? - Arå xP
Känner du honom/henne bra? - Njae
Är han/hon upptagen? - Vet inte

Namn 20 - Ida
Är ni släkt? - Nope, träffade henne på diabetesläget
Hur är han/hon till sättet? - Flummig å snäll ^^

Namn 22 - Iriny
Har du sänt personen ett sms? - Nej
Är det en tjej? - Ja
Går personen i samma skola? - Ja..

Namn 25 - Kenny
Hur gammal? - 16
Bor? - Ganska nära mig ^^
Hatar du personen? - Verkligen inte ;) <3

Namn 30 - Maria
Har du kramat henne/honom? - Japp ^^
Har du sett personen full? - Nej
Är personen äldre än du? - Aa

Namn 33 - Mathilda
Är han /hon vacker? - Arå =)
Minne av personen? - Är oxå från diabeteslägret =)
Har du hennes/hans msn? - Jao ^^

namn 35 - Mormor
Står han/hon nära dig? - Arå =)
Har du kramat personen? - Aaaa =P
Har du varit förtjust i honom/henne? - Nee =P

Namn 36 - Nathalie
Beskriv med ett ord? - Eeh... Flum kanske =P
Bor personen i huvudsstadsregionen? - Aa
Har du sett honom/henne i en dröm? -  Inte vad jag kommer ihåg =P

Namn 39 - Robert
Första tanke : Duktig på gitarr ^^
När träffade du senast personen? - 1 Mars
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Alexandra

Namn  18 - Fredrik
Personens bästa sida: Ehm.. snäll kanske? (mot alla utom mig dåra -.-')
Har du varit full med denna person någon gång: Haha nej =P
Berätta en hemlighet om denna person: Ehrm.. jag vet ingen hemlighet om honom =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0