Morrn =)

Igår va en rolig kväll ^^
Alex (som jag f.ö lyckades övertala å ha kjol på sig! =D) å jag kom till heron vid halv 9. 20 i 9 hämtade vi ut biljetterna, sen åkte vi upp å käkade å snackade, men det va så jävla hög ljudnivå där, så vi hörde knappt varandra, så vi åkte upp istället å satte oss på en bänk där å snackade tills det va dags å gå in.
I salongen så kollade jag på biljetterna. Rad 9, plats 151-152. Å gissa vad? Jo, våra platser va verkligen i mitten i mitten =P Å vi bokade några timmar innan bara =P Jag antar att det va några som avbokat, för jag har svårt å tro att vi skulle få så bra platser annars xD
Men filmen va iaf jättebra ^^ Å jag blev inte allt för rädd... (A)  Haha, jo, det blev jag, men det fanns dom som skrek mer än mig xD

När vi kom hem iaf så gick vi först till Alex å sen till mig, då spelade vi vänd-åtta två gånger, sen pallade jag inte mer så vi la oss, å jag somnade typ jättesnabbt =P

Imorse vaknade jag till några gånger, dom va ju så jäkla högljudda i hallen =P först va det Fredde som skrek å klaga, å så kom han in å slängde moppehjälmen på mitt golv å smällde igen dörren, andra å tredje gången va det mamma som va på dåligt humör å skrek =P
Men men, nu e jag uppe iaf å sitter här, Alex sover fortfarande =P Men jag ska väcka henne, det e ju så jäkla fint väder idag! =D =D

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0