Onsdag

Tja
Idag började jag 8:10 med nationellt prov i engelska. Vi fick välja mellan två saker att skriva om. Antingen om nåt man gjort som man är stolt över, eller en sak som typ betydde mkt för en, typ va det e, beskriva den å massa sånna saker. Jag valde det andra alternativet =) Så jag skrev ca 4 A4 om min gitarr ^^

Sen skulle vi eg. inte ha nån NO sa några, men enligt Johan J så hade vi det. Så vi gick dit, men det va bara några där, då sa jag till Håkan att enligt några så skulle vi inte ha NO eg, då svarade han "Det är vad jag också har hört, men det kommer folk hela tiden, så vi har det ändå" xD. Men den lektionen va inte särskilt serriös, vi satt å kollade saker på hamsterpaj å lyssnade på musik ^^

Sen hade vi elevens val.. där kollade vi vad vi hade för material å tänkte ut i vilken ordning allt ska va.

Under lunchen fick jag höra av Kenny å Wiktor att det skulle va bråk där ute typ... Men det kom så många lärare, så det blev inte så =P Men dom ska typ bråka sen istället.. senare idag typ.
Under lunchrasten iaf så körde Madde, Elin, Sanna å jag sån där fotbollssak som vi har, mot Kenny, Erik H å Wiktor.. tyvärr så vann ju killarna -.-' Men vi måste öva, så vi kan äga dom sen xD
Sen fällde Madde mig oxå -.-' Lr.. hon skulle putta mig på Erik H när vi gick i korridoren, å så tappade jag balansen helt å ramlade =P Det enda pinsamma med det va väl att det va inför fflb å alla >.<

Sen hade vi sv, då höll vi på med Strindberg, typ läste lite som han skrivit å så, sen hade vi 10 min rast å sen hade vi so där vi fortsatte med kalla kriget å skrev massor -.-

När skolan va slut å jag går ut, så står det 4 poliser där =P Frågade va dom gjorde där, å dom va tydligen där pga bråket som skulle vart under lunchen, så vi stog kvar där ett tag, men sen gick vi hem, för jag känner mig alltid lite småstressad på onsdagar =P

När jag kom hem så hade pappa precis lagat mat, så jag käkade, sen snackade jag lite med mamma å sen hamnade jag här ^^
Så nu sitter jag här å chattar lite, ska snart iväg till kören iaf.. orkar eg. inte.. men jag måste typ.. e ju bara 2 ggr kvar.. >.<

Men men, ska gå å kolla om jag har nåt å åka på, för mamma kommer sent idag, så jag kan inte låna hennes busskort...

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0