Söndag.. =(

Tja.
Idag vaknade Alex å jag runt 11-tiden.. såg att Johan redan dragit :S Visste iofs att han hade planeringsdag idag.. men hade ingen aning att han skulle gå så tidigt, på honom lät det som om han skulle gå typ vid 1-tiden, så jag trodde ju vi skulle umgås lite idag oxå... men så blev det inte riktigt..

Alex å jag låg iaf kvar ett bra tag å pratade om allt möjligt, sen käkade jag frukost, å vid kvart i 2 drog Alex. Då städade jag hallen å vek ihop extrasängen å så på mitt rum så det ser lite fint ut, å sen hamnade jag här ^^

Mormor å stora Eric (låtsasmorfar ;P) kommer ju om ca 25 min, dom har mat med sig, så vi ska käka lite å mormor ska berätta vad hon gjorde på sin resa =) Sen ska vi väl snacka lite om Amerika oxå som vanligt =P
Har ingen aning hur länge dom ska stanna, å jag har ingen aning om vad jag ska göra sen =P

Nu ska jag röja lite på mitt skrivbord iaf, för det e lite fullt med saker =P
Puss å kram

/C

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna tävla här!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin söndag!

2008-04-13 @ 15:28:59
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0