Söndagsbråket...

Happ.. nu e det söndag igen -.-'
Nu har jag städat, har flyttat allt under trappan å damsugit å skakat alla filtar å allt, å sen när man kommer in efter å ha skakat filtar så står Fredrik å Viktor 2 cm från varandra å e så *visar med fingrarna* nära att börja slåss.
Sen drar Fredrik upp å då kommer mamma ut å börjar skrika på Viktor om att nu har han förstört allt (hennes vanliga sätt, få en att känna skuldkänslor..) å säger att hon inte har någon lust att gå på hans studentskiva, å det sa Fredrik oxå att han inte tänker göra.
Å det såg jag att Viktor blev riktigt ledsen av.. men det sa han ju inte..
 
Men sen fortsätter bråket, jag står å skakar en duk utanför dörren, å då kommer Fredrik stormande å säger:
F- Jag drar, jag skiter i det här jävla mötet!
Jag suckar å säger- Men för fan Fredrik skärp dig, sätt dig i proteststolen eller nåt istället.
Fredrik ser ursinnig ut å ställer sig 1 cm från mitt ansikte å ser riktigt jävla hotfull ut å säger- Du ska fan hålla käften!
J- Eeh, å va fan har jag gjort nu då?
F- Du e en sån jävla liten bitch! Säger han å stormar iväg.

Så jag mår ju "jättebra" nu å mötet e såklart inställt, så jag ska väl ut å gå nu typ...
Puss å kram på er

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0