Srry..

..för alla dessa listor =P blir säkert jättetråkigt för er å läsa =P Men när jag ser en lista så känner jag mig lixom tvungen å fylla i den =P
Men nu ska jag försöka sluta med det =P

Nu har farfar iaf åkt hem, å det e väldigt lugnt här hemma nu =P E fortfarande irriterad över att jag råkade radera mina steg >.< Men men har gått över 10 000 idag iaf vet jag..

Usch va seg jag e.. borde eg. plugga då jag har no-läxa tills imorn.. men jag orkar verkligen inte -.- Ska kanske upp å träna lite.. men jag vetifan om jag orkar det heller -.- Ååh, e så mkt jag borde göra.. borde städa oxå, å rengöra akvariumet, å sätta igång en tvätt... men jag orkar inte.

Ne, ska kolla runt lite på nån klädaffär-hemsida å se om jag hittar nåt som jag vill ha xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0