Torsdag =)

Tjenixen ^^
Igår muppade sig internet, så jag han aldrig skriva nåt godnatt, å inte mina steg för dagen heller. Så gårdagens steg: 10794.

Idag hände inge speciellt i skolan förutom at Wiktor slog till mig mitt på näsan -.-' xP För han skulle göra på låtsas, å sen satt jag för nära (e han bortförklaring iaf xD) så han slog till mig på riktigt xP Men men, gjorde inte såå ont =P
Sv å So:n va tråkigt.. å idrotten sket jag i, för det va orientering.. å det vill jag inte va med på =P

Så jag började gå hem å mötte Erik V på vägen, så vi snackade i ca 10 min, sen kom Johan, så jag pratade med honom ett tag, å sen gick jag hem å duschade å käkade. När jag va klar å hade klätt på mig så gick jag till Fru Marias väg där jag mötte upp Johan. (När jag kollade på stegräknaren då hade jag gått ca 2500 steg) Vi tog bussen till T-plan, å därifrån åkte vi till T-centralen å så gick vi därifrån till webbhallen där vi köpte fläkt till min dator som låter så jäkla mkt =P Så imorn ska Johan byta ut min gamla till den nya, å då ska den förhoppningsvis bli tystare ^^

Från Webbhallen då så gick vi till Slussen, å där gick vi å kollade i lite butiker å så, å sen åkte vi hem =)
Så nu har jag precis kommit hem å har nu gått 10 817 steg.. så vi gick ganska mkt i stan xD xD

Men nu ska jag städa upp lite på mitt rum ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0