Blä-dag!

Tja tja.
Idag kom jag med en tidigare buss. Så jag kom till skolan typ kvart över, å vi började halv. Så jag satt där vid skåpen å snackade med några i klassen, men sen blev klockan typ halv å vi satt kvar för vi trodde att vi skulle ha lektion i närheten, för det stog så på schemat. Men det gick ett tag å jag tyckte att vi skulle gå upp å kolla där vi hade lektion förra gånger, å där e det en lapp på dörren där det står "insläpp 8:40". Å jag blir skitsur, för lärarna har sagt att det e okej å komma lite försent de två första veckorna, för man kanske inte hittar eller har lärt sig å läsa schema. Så vi väntar, å när han öppnar så börjar jag typ "skrika" på läraren.

Jag-Ni skulle va schyssta med insläpp de två första veckorna ju!
Mårten- Ne, den första gången sa jag.
Jag- Ne, det två första veckorna eftersom att vi inte riktigt hittar på skolan än!
Mårten- Ja men ni va ju här förra veckan, å då hittade ni, så det kan ju inte ha varit så svårt den här gången?
Jag- Ja, men då följde jag bara med strömmen, dessutom stog det på schemat att vi skulle vara i E227, för vi fattade inte hur vi skulle läsa schemat, vi trodde att den första lektionen var vår, å den andra den andra gruppens.
Mårten- Men du va ju här förra gången eller hur? Då va det väl bara å gå hit igen?
Jag- Men dom andra sa att vi skulle va där nere
Mårten- Vadå dom andra sa, du får väl ta lite egna intiativ? Ne, jag tycker du har dåliga argument. Ni kom försent, därför sätter jag en 10 min sen ankomst på er.
Jag- Men fuck you (lite tyst så han inte hörde) å så satte jag mig.

Å då börjar Isabelle å förklara samma sak som jag precis sagt, att vi trodde att vi skulle vara där nere, å då plötsligt så förstår han precis, å säger att struntar vi att vi kom sent den här gången.

Sen hade vi iaf lektion, va skoj, (vi hade ljud-lektion) vi spelade in med mic, vi presenterade oss själv, å så. Ååh, å Felix va fett söt =D Han typ:
*berättar lite om sina intressen*
Felix- Aa, å så gillar jag mysiga hemma kvällar
Jag-Aaw
Felix- ... å promenader i solnedgången.

Haha å jag typ bara smälte, så jävla söt han e asså ^^

Efter ljudlektionen hade vi sammhäll, där snackade vi lite om nollning mest..
Sen va det då lunch, va kycklingsallad, hur äcklig som helst >.<
Efter lunchen hade vi mediakunskap, där snackade vi om när filmen kom till å så fick vi kolla lite gamla svart-vita filmer, å sen hade vi svenska å sen till sist klassråd. Där berättade Fredrik i klassen om att onsdagen den 10de September så e det insparksfest, å det verkar hur kul som helst! E på Vanillia club (tror det stavas så xD) på stureplan, från kl 19:00-01:00, fett kul ^^ biljetterna kostar 120 kr, men lätt att jag ska gå =D E ju nollning på fredag oxå ;P Å det ska jag gå på, men jag tänker inte dricka, jag ska mest gå å kolla läget xD

Sen iaf så åkte jag hem, träffade farfar å Lotta i parken, vi gick å köpte glass, sen gick vi hem, å när jag sitter hemma å snackar med mamma så säger hon plötsligt "Men Carro, har du inte gitarr idag!?" "juste!" säger jag, så mamma skjutsar mig till långbrodal så jag kom ju en kvart försent, så dom hade redan bestämt vilken tid vi ska ha, så på tisdagar kl 17:30 så e det gitarrkurs, tyvärr i gamla långbrodal, jag som gillade stället i långbro.. men men..

Nu e jag iaf hemma å gör nada.. ska spela lite spel tror jag..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, jag tycker det! Snäll är hon också :)

2008-08-26 @ 19:42:25
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/
Postat av: Jessica

hihiihihihihi I know what you think about Felix ;D

love is in the air ^^



hahaha nemen de e Jessica i klassen iaf om du inte förstod de xD

<3

2008-08-27 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0