Bläää >.<

Ne, ikväll e det en jävla skitkväll >.< Allt känns bara bläää. Kommer antaligen gråta mig till sömns inatt igen. Pappa har ju opererat in sin slang i typ magen idag, ser jättehemskt ut, han verkar sämre å sämre för varje dag, å som sagt, den 1a septermber börjar han cellgifts behandlingen. Hur dålig kommer han bli då? Tycker så jävla synd om honom ='( Varför ska just han få cancer för? Inte för att jag vill att nån annan ska få det såklart, men varför just pappa?? ='( Alla säger hela tiden att det kommer nog gå bra, alla läkare är så duktiga nu för tiden.
-Men tänk om det inte går bra?
Tänk om han inte svarar på behandligen alls, eller att vi nån dag får beskedet att han bara har några månader kvar å leva? Vad fan gör vi då?

Happ, nu börjar tårarna rinna igen. Va väl bara det som fattades. Hur lång tid tar det innan jag bryter ihop helt? Jag orkar fan inte med allt det här. Varför ska det drabba just oss? Just pappa? Å Mig? har inte jag problem nog redan? Mår inte jag redan dåligt? Jag orkar inte med det här oxå.
Jag vill prata med någon, men ändå inte. Försökte ju en gång förut, det gick skit, så nu har jag ingen lust å pröva igen. Jag menar, på filmer, där har alla värsta psykologerna som verkar vara hur lätta å prata med som helst. Men så är det fan inte i verkligheten.
Å imorn e det skola igen, man går dit å försöker å vara glad. Men hur fan ska man kunna vara glad? Det räcker med det minsta lilla för att jag nästan ska börja gråta. Jag vågar knappt lyssna på iPoden i skolan, för kommer det nån speciell låt så är jag nära på å börja gråta.

Det här är en låt jag har på min iPod. Fick den av en kompis på msn vars kompis har gjort den. (låter inge vidare på videon, jag vet) å varje gång jag hör den e jag nära på å börja gråta. (lyssna på texten)



Den här oxå..


Ne.. ska väl lägga mig å försöka sova nu.. Har eg. ingen lust alls å gå till skolan imorn, men jag måste väl. Om jag inte pallar så går jag väl till sjuksyster å säger att jag mår dåligt lr nåt så jag får gå hem..
Har en jävla förkylningsblåsa oxå >.< Synd om mig ='(
(Dagens steg: 8488)
Aja, godnatt på er.
Puss å kram <3

/C

Tillägg: Har galet ont i magen oxå =( å jag har en myggbett som kliar som faan, å jag lyssnar på för mycket ledsna låtar, så jag slutar ju aldirg gringa heller, bläää. Hatar kvällar som den här ='( Nu ska datan stängas av iaf. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag måste säga att du har en riktigt fin blogg :)

2008-08-26 @ 12:48:34
URL: http://bimbobrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0