Blev filmkväll iaf =P

Hej hej =)
Fick ju några förslag att jag skulle kolla film, men det ville jag inte sa jag som svar, men se så fel jag hade, för film blev det ändå, tvp stycken till och med =P
Kollade som sagt först på "One Missed Call" och den va bra tycker jag ;D Sen kollade vi på Flickan i källaren.


En 12-årig flicka försvinner från sitt hem under mystiska omständigheter. De förtvivlade föräldrarna utlyser en belöning, och nyheten får stor uppmärksamhet i media. När ingen eventuell kidnappare hör av sig befarar man det värsta och fallet läggs så småningom ner. Ingen vet att hon hålls inspärrad av en psykopat, utan möjlighet att kontakta omvärlden. Vad är galningens plan och hur flyr man från skräckens boning?

Det skulle vara en skräck/thriller. Va!? säger jag. Det va mer en dokumentär. Skräck? Thriller? No way =P Hur jävla dålig som helst =P Hela filmen igenom så va det en tjej som pratade/viskade. Fraser som nämdes flera gånger var t.ex "är jag en häxa?" "Alla kvinnor är häxor" Och så såg man scenen där den där psykopaten har sex med en liten docka... å nee, fyfan vilken dålig film =P

Sen iaf så hade vi råttorna ute ett tag, men sen gick jag hem för å gå ut med Dharma å byta nål. Å nu har jag precis suttit och kollat igenom alla bilder från balen på skolans hemsida, å det va ganska många bilder det =P
Å jag måste säga att balen är nog överskattad =P Alla (de som gått ut året innan mig) sa det innan, men det ville jag ju inte lyssna på =P Men nu så kan jag hålla med dom =P Det blev inte alls så bra som man hoppats på. Jag blev faktiskt riktigt missnöjd med min klädsel, tyckte inte det såg snyggt ut alls, särskilt inte när jag tittar på alla bilder. Nej, usch, har däremot en klänning nu som jag skulle ha velat haft på mig på balen. Så imorn ska jag lägga in en bild på hur jag såg ut, och på hur jag skulle velat se ut ;)

Men nu e klockan mkt, så nu ska jag gå å lägga mig =)
Godnatt =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0