Bra...?

Okej, jag kollade halva filmen av "The Dark Knight" sen stängde jag av. Seriöst, va e det som ska va så jäkla bra med den filmen? Jag tyckte den va skittråkig =P Det e faktiskt sällan jag stänger av filmer mitt i även om dom e jättedåliga, jag menar, jag kollade ju ändå klart på årets sämsta film igår, "flickan i källaren". Men jag tror det e för att alla sagt att den ska va så jävla bra, så då hade man ganska höga förväntningar på den, så när den inte alls va nå bra, då stängde jag av =P

Men nu ska jag spela lite DS, sen ska jag läsa, å sen ska jag sova ^^
Natti natti på er =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [vardag, design och mkt mer]

vet du vad Sveriges sämste skidåkare heter?

2008-08-04 @ 01:41:45
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Lia

haha eller hur :D skit sötis :D

2008-08-04 @ 10:48:36
URL: http://mydear.se
Postat av: felicia

haha :) jag får väl försöka ta mig i kragen då

2008-08-04 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0