Fnatt xD

Hej hej =)
Nu har jag legat å läst ett bra tag igen =P Mamma kom in för ett tag sen å bad mig å hitta på nåt som kan stimulera Dharma, för hon är extremt uttråkad å går efter mamma hela tiden. Så jag skulle bara läsa klart kapitlet, så först satte sig Dharma vid min dörr, då fick jag säga "hit" åt henne flera gånger tills hon äntligen kom, å då berömde jag henne jättemkt, så då blev hon glad å hoppade upp å la sig hos mig å slickade mig i ansiktet (mys >.<) å då låg jag å klappade å kliade henne, å så drog jag lite i hennes tassar, å då fick hon fnatt å började sprattla å skoj-bet mig, sen hoppade hon ner från sängen å sprang runt som en galning i mitt rum, upp å ner från sängen, å sen under tv-bordet så snurrade hon runt, till sist la hon sig ner å flämtade =P

Men nu ska jag försöka hitta på nåt skoj åt henne ^^
Puss å kram <3

Min älskling =) <333


/C

Kommentarer
Postat av: Madde

yeeey våra rosa tofflor<3:P

2008-08-03 @ 02:44:14
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0