Godnatt =)

Så, nu har jag börjat lite smått med Maddes design, men orkar inte mer ikväll, så nu sitter jag å äter min goda kvällsmacka som består av hårt bröd, mackrill och gurka, och så ett glas mjölk till =)

Visst ser det.. äckligt ut? :S


Haha, jag kan ju erkänna att det ser skitäckligt ut =P Men det e jättegott :D Tihi, å va tycker ni om min mumin-kopp? Visst e den söt? =)

Ska iaf äta klart nu å sen krypa ner i sängen med en bok. Men jag måste bara säga att det e jättekul med alla kommentarer jag får! =D Har aldrig fått ens i närheten av så här många, så det är jättekul, fortsätt så! =D

Gondatt på er =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: nathalie

Det håller jag till vissdel med om :) Nella äger bara varma kläder eftersom hon är en jätte frusen hund. De dagarna hon inte vill ha kläder så behöver hon inte ha på sig dem.. Hon är rätt smart för när det är kallt ute så brukar hon hoppa upp mot kroken som hennes kläder hänger på och pipa lite så att man ska ta ner dem. De dagarna det är varmt gör hon inte det :)

2008-08-02 @ 08:36:19
URL: http://sweetatti.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha men kändes det inte konstigt förra året då? alltså när han fyllde femtio ;P

2008-08-02 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0