Hemma!

Hej hej =D
Nu är jag tillbaka efter 2 underbara veckor på Gåsö! =D
Mina tre småkusiner är alldeles underbart gulliga, två av dom (de minsta) har varje måltid viljat sitta bredvid mig, varje kväll velat att jag ska läsa saga o.s.v.
 
Mina söta söta söta kusiner =D
F.v Theo, Hugo & Saga <3


Man har fått plocka flera fästingar från Dharma varje dag, själv har jag haft tre stycken (hahaha, en va i naveln XP) å vi har badat. Å jag blev galet kär i en kille som hette Freddy, bodde i England (den du Madde! ;)) men tyvärr träffae jag honom bara två gånger å glömde ta bild på honom =( =( =( för han åkte tillbaka till England den trettonde =(
Men sen kom det två andra engelska killar dit (tyärr inte lika snygga) så jag å dom två + tre tjejer från Rönnskär (ön brevid deras ö Tallskär ;)) vi hade pokerkväll, jag vann ;)

Tihi, men jag har massor å berätta å massor med bilder å lägga upp =D
Men nu ska jag iväg å träffa Alex å kolla hennes nya hamstrar som hon har =D
Så puss å kram på er <3 <3 <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

OMG!!!!! avundsjuk(a)jag vill oxå!!=P

2008-08-17 @ 14:02:18
URL: http://allafoton.blogg.se/
Postat av: Madde

OMG!!!!! avundsjuk(a)jag vill oxå!!=P

2008-08-17 @ 14:02:42
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0