Hurra hurra hurra hurra!

Hej hej =)
Nu har vi ätit =) Jag måste säga att jag gillar verkligen våra gemensamma middagar, det e riktigt mysigt, för det e något som vi aldrig brukar ha annars, visst iblandom mamma lr pappa gjorde nåt gott,men det brukade ändå oftast saknas nån, men nu när alla vet att kl 6 (ok, idag blev det lite försenat =P) så ska vi ha middag, så då försöker alla vara hemma, och jag tyckerdet e jättemysigt, för då sitter man å småpratar lite å man kommer varandra lite närmre, å det gillar jag =)

Blev då kycklingsallad med baguetter idag, Erik gjorde det, va ritkigt mumsigt ^^ Sen hade vi ett kort möte där vi snackade om att vi måste prata ihop oss lite om vad vi ska göra för mat så inte alla gör kött typ, utan vi varierar lite med fisk, soppa, vegetariskt m.m. Och försöka hålla nere matkostnaderna å inte göra allt för dyra rätter. Dagens handling gick tydligen på 2000 kr. Och så snackade vi om Dharma, för nu när pappa påbörjar behandlingen imorn så måste vi börja ta ut henne på morgonen oxå, men det blir typ Viktor som får göra det, för han e den enda som inte har nåt jobb eller skola.
Sen sjöng vi för Fredrik oxå,för vi gjorde aldrig det igår för han kom hem ganska sent, så vi gjorde det idag istället =) Men han har inte precis fått mkt presenter, han fick en bok om vädret av mamma, å det e typ det han har fått. Men han lär väl få nåt av moster, mormor å farfar sen oxå iaf =)

Imorn börjar jag kl 8:30 med datakunskap =), det e ganska skoj ^^
Ne, nu sitter jag mest å babblar på... borde gå å lägga mig medans jag fortfarande känner mig trött, för om jag e uppe längre så kommer jag vakna till å aldrig kunna somna, särskilt inte nu när pappa ska in imorgon, har så jävla ont i magen (orolig) sitter typ å skakar... shit, ingen aning eg. hur jag ska klara av skolan imorn.. =S fyfan va jobbigt det kommer blir.. =/

Ne.. ska börja göra mig iordning inför natten nu.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0