Ja! =D

Jippie! =D =D Jag har fått tillstånd av mamma å slänga ut tvn (eller ok, sälja den åt dom xD) å sen köpa ett till akvarium! =D
Haha, pappa tyckte jag skulle sälja det gamla å sälja tvn, å behålla pengarna för tvn å köpa ett stooort akvarium å sen kunde han sponsra med resten. Men mamma å jag protesterade båda å sa att dom inte har pengar nog å sponsra mig med det =P Å dessutom gillar jag mina småfirrar =) Men jag ska ha större firrar i det nya akvariumet tror jag =) Å så måste jag köpa en pump (2 eg. för min gamla e dålig..) så jag måste spara till det, för det e inte speciellt billigt..

Men nu e jag glad :D Nu väntar jag bara på svar ^^
Ska leta upp min bok där jag skrev förut vilka fiskar jag ville ha ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0