Lugn frukost.. trodde jag..

Hej igen =)
Gjorde ju iordning frukosten lite fint på en bricka, gick ut  i matrummet, satte på lite bra musik å skulle precis ta första tuggan av ägget. Då kommer pappa in å ropar "kollar du inte Fredde!?" å så sätter han sig å slår på formel1 eller vad det e, fredrik dundrar ner för trappan å säger "Jajuste, det hade jag helt glömt bort, höj lite" å så va det frukostlugnet förstört =P Så då satt jag där å käkade frukost med bra musik, men så hör man det där jäkla rallyljudet hela tiden å pappa å fredrik som kommenterar allt =P

Jaja, that´s life xP

God frukost va det iaf =)
2 kokta ägg med kaviar, i ett nubbeglas xP (hittade inte äggkopparna =P) 1 glas c-vitamin å så en tomat =)



Ikväll kommer ju Charlotte hem igen, å imorn så åker hon, jag å Dharma till Gåsö, mormors landställe =) Så det ska bli kul =D För mormor, låtsasmorfar Eric, mina 3 småkusiner Hugo, Saga och Theo är där =) Sen vet jag inte om min moster också är det.. det kanske hon är =) Å Saga har ju tjatat på att jag ska komma dit hela sommaren :-) För jag är hennes idol ^^ Så det blir till å va med småkusinerna, bada och äta nyttigt =) För mormor är ju en ny människa, hon har gått ner hur mkt som helst i vikt, och nu äter hon bara nyttigt, så det kan ju inte skada och äta nyttigt i 2 veckor ;)

Men nu kommer jag inte på nå mer skoj å skriva =P
puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det var riktigt lyckat!

2008-08-03 @ 15:07:27
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Camilla

sv: tror och tror? ibland stämmer dem, ibland inte.

2008-08-03 @ 15:34:58
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Lia

ush ja jag vet :/ det känns inte så roligt. Jag är en riktigt sömntuta på morgonen hahha

2008-08-03 @ 16:24:32
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0