Mat =P

Tjenamors =)
Har suttit ett tag nu å finurlat å letat efter recept på mat som jag ska göra nästa vecka (Vi har ju matdagar här hemma nu) Så nu har jag kommit fram till att det blir Asiatisk barbecuekyckling med couscous, å till efterrätt blir det chokladmuffins med vita och mörka chokladbitar =) Låter gott va? ;) Ska tydligen vara jättegott enligt komentarerna på den sidan jag har tagit recepten ^^ Å så beror det ju självklart på hur bra kocken e, men e man så grym som jag e så blire nog bra xD xD Ne, men det ska bli skoj å laga lite mat iaf =)

 

Sitter för tillfället mest å väntar på att Johan ska komma..
Märkte precis att jag blöder på benet, typ kliat sönder ett myggbett =P så jag ska gå å fixa det nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0