Mer bråk..

Happ, nu har man suttit å lyssnat på när mamma å pappa stått å skällt ut Erik för att han nästan snärtat Lotta i ögat (hamnade lite under, så hon fick ett sår) och så har dom skällt ut Lotta för att hon e så jävla jobbig hela tiden. Å det finns inget värre än å höra på när familjen bråkar, jag hatar det. Börjar alltid gråta då, för jag hatar när några i familjen e osams, särskil nu när pappa e sjuk å allt så vill jag att familjen ska kunna hålla ihop å stötta varandra, inte bara hålla på å bråka =(

Jag skulle verkligen vilja prata med nån, för jag känner att jag snart kommer bryta ihop. Men jag vet inte.. förra gången jag gick till BUP så blev jag bemött som om mina problem inte va nånting alls, å så är det väl eg.. Mina problem e ingenting med jämförelse med hur andra har det. Å om man ska gå till nån psykolog så vill jag att det ska kännas rätt å att jag kan prata med henne/honom. Men antagligen blir det inte så utan jag måste byta flera gånger tills jag hittar någon som känns rätt, å det orkar jag inte..

Varför ska livet va så jobbigt för? Varför kan jag inte bara få va glad på riktigt någon gång? Varför ska jag gå omkring å le å se glad ut, när jag ändå inte är det. Varför ska jag ha så jävla svårt för att att visa känslor för folk? Varför?

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Du vat vad jag har sagt hela tiden. men jag tycker du ska gå till en ny å ge det ett nytt försök å kanske gå dit 2 ggr så ser vad som händer=) älskar dig gumman <333

2008-08-27 @ 22:31:34
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0