Min brorsa e ju lite konstig =P

Tja tja =)
Vaknade ju kl  1 idag med =P Men det e lugnt, för jag hinner ställa om mig när jag e hos mormor, för där finns det inget å göra på kvällarna, så då lägger jag mig tidigt å går upp tidigt ^^

Började iaf med å snabbstäda mitt rum lite. Sen pratade jag med mamma om att jag ville ha en ny datorstol. Å hon hade planerat till hösten att jag skulle få en ny datorstol och ett nytt skrivbord.. men först å främst måste vi koncentrera oss på att vi kan behålla huset (om pappa nu inte kommer kunna jobba, men det vet vi ju inte än) å det håller jag med om till 100% så jag får vänta ett tag till på nya saker =)

Sen iaf så la jag i ägg som ligger å kokar nu, å så kommer Erik, min brorsa in å säger ironiskt till mamma "tack för att du väckte mig idag!" "Jobbar du idag?" frågar mamma. "Jaa, började kl 12" svarar Erik surt.

Haha, så 2 timmar försenad till jobbet, bra där brorsan! Haha men jag menar, han kan ju fan inte gå å lägga sig runt 2-3 på natten, när han börjar 12 dagen efter, å sen lita blint på att mamma ska se till att han kommer upp =P Fan, han får ju lära sig å ta lite ansvar =P

Jaja, nu ska jag gå å se till äggen iaf ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0