Morrn =)

Hej hej =D
Srry för att jag inte skrev nåt natti-inlägg igår, men när jag kom hem så låg allt nere (mellan 2 å 3) så jag gick å la mig =)

Kvällen igår började med att jag va hos Alex å såg hennes übersöta dvärghamstrar! =D 3 stycken sötnosar, en e ev.dräktig =)
Sen så smsade vi lite med Staffan, å så bev det så att vi drog hem till honom å kollade film (käkade glass innan, mmm ;)) Vi såg nån film med Jim Carey där han spelade en schizofren person. Charlie och Hank tror jag han/dom hette. Den va bra tycker jag =D Sen kollade vi OS å då somnade jag i soffan =P Men Alex väckte mig å så gick vi hem.
När jag kom hem så kollade jag lite på datorn å sen la jag mig =)

Imorse vaknade jag kl 9 (den tiden jag gått upp typ varje dag på Gåsö =P) å då bytte jag nål vilket jag eg. skulle ha gjort igår. Märkte då också att jag glömt min "äggkopp" hos mormor! Men hon ska iofs dit på söndag igen, så då kan hon hämta den :D

Men nu tänkte jag skriva ett inlägg om mina två veckor på Gåsö =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0