Natti

Så nu har jag käkat, ska bara städa undan lite nu, men datan ska stängas av iaf.
Ska mata firrarna oxå, å så måste jag bara lägga upp den här låten!
La ju upp ett par låtar som gör mig ledsen, igår.
Så nu lägger jag upp några låtar som gör mig glad/e riktigt bra.

Favolåten atm ;)
Life Is a Highway - Rascal flatts



Hand on me - Vaness Carlton


New Age Massiah - Edguy


Bra va? ;)
Ne, jag e inte gladare/mår bättre, även om det låter som det. Mår fortfarande skit. Försöker bara å hålla humöret uppe, även om det e svårt. Pappa va ute å jobbade idag =/ Ja menar, han opereades ju igår, å så e han å jobbar idag :S Va visserligen inte så jättelänge eller sent, men ändå =/ Han va helt slut när han kom hem, det både såg jag, å så sa han det till mig. Å så har han ganska ont/e öm där han opererades. Ser ganska äckligt ut där slangen går in, det e mellan brösten, å en liten bit ner, ser scarry ut =S

Men godnatt på er.
Jag ska försöka å inte tänka för mkt ikväll, så jag kanske kan få somna relativt tidigt, å utan å gråta kanske t.o.m..
Natti natti på er.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0