Nollning

Hej hej =)
Ja... så ska man väl berätta om gårdagens kväll oxå ^^ Började med att vi kom dit dåra, där delades vi upp i grupper å så fick vi ett papper å sen gick vi iväg. På pappret stog det lite olika saker vi skulle göra t.ex sitta i pressbyrån i 2 min, på pussar på kinden, pruta ner ett dyrt pris, ta en främling på rumpan, va stum å be om en kondom m.m.

Rasmus i pressbyrån xD


De saker jag gjorde, det va att sjunga å hoppa runt en främling, tigga pussar på kinden (fick bara en >.<) och gå med som Zenobias ägare när hon lekte hund xD

Zenobia spelar död inne på NK xD



Sen höll Zenobia, Rasmus och Eli ett tal på plattan, det skulle innehålla lite roliga ord som medborgare av Thailand, stora falukorvar, homofobiska fåglar m.m


Sen iaf så åkte vi till Skanstull å därifrån gick vi till Björkhagen. Började med att vi MP:are stog i en ring, å man skulle ta en klunk vodka å sen säga sitt namn, men jag vill inte, så jag sa bara mitt namn xD


Men tyvärr så kom det poliser, så alla drog därifrån till Kärrtorps IP istället. 
Å efter ett tag kom det mer folk. Erik kom oxå, å han hade en macka med sig till mig *mums* =D Å sen kom det nån kille som ville att jag skulle dricka, så han gav mig flaskan å skrek "Kan Carro, kan Carro, kan Carro dricka sprit!" å jag sa åt dom å backa isåfall, för annars skulle dom hälla i mig massa, men dom ville inte, så då kom Robin (MP2a, Eriks kompis) å tog flaskan å sa "Nej, hon vill inte ha" Haha xD

Lite bilder från kvällen =)

Massa folk xP


Rasmus, Felix (inte den felix jag tycker e så söt) å Eli


Micke


Erik å Anna, nån tjej han strulade med =P


Pennan kommer...


Å så här snygg blev man efteråt xD (hårt tryckte hon oxå xP)


Gänget xD


Tyvärr så slutade kvällen lite tråkigt. Micke däckade å spydde å såg likblek ut, så jag ringde upp hans föräldrar, sen kom det fältare å poliser, å jag fick sitta hos Micke å hålla honom i handen å trösta honom. Men sen började han mumla på Rumänska, jätteläskigt tyckte jag :S Å han sa att hans föräldrar skulle bli så jäkla besvikna på honom, å han måste leva upp till så mkt, å jag tyckte så jävla synd om honom =( Å så trodde han att vi alla skulle se ner på honom pga av att han druckit för mkt, så jag satt å tröstade honom tills det att hans föräldrar kom. Å morsan verkade hur jäkla sur som helst, pappan däremot verkade snäll å förstående.

Men när dom kommit å hämtat honom så kunde jag inte hålla emot längre å tårarna började rinna, vet inte varför, men allt kom upp å jag började tänka på allt möjligt å kunde inte hålla tårarna tillbaka =/

Men jag å Alex gick iaf till Kärrtorp centrum å väntade på bussen där å så åkte vi hem, å fyfan va skönt det va å komma hem å lägga sig i sängen å få sova!!

Gick iaf rekord igår ;)
26 086 steg gick jag ;) Sug på den ni xD

Men nu ska jag göra annat, ciao!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0