Oopsi =P

Ojdå, sov visst till kl 2 idag xD
Men nu e jag uppe iaf ;) Har varit å hängt upp tvätt, å så har jag vägt mig, å det e lite wierdo, för jag vägde 0.6 kilo mindre idag än vad jag gjorde i förrgår =P Å jag har inte ätit speciellt nyttigt XD 
Men det ska bli kul, för nu har jag vägt mig, å det sparas ju i vågen, så jag slipper komma ihåg själv vad jag vägde ;P Men sen så ska jag ju dra till mormor idag. Och där kommer jag äta jättenyttigt (mormors nya liv ;P) å så kommer jag ta lite skogspromenader med Dharma ^^ Så när jag kommer hem om 2 veckor igen, så ska jag väga mig å se om jag har gått ner nåt =D

Men nu ska jag skriva ett dröm-inlägg, puss på er <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0