Orkar inte bry mig..

Hade bloggen lösenordskyddat ett tag. Men jag pallar verkligen inte byta blogg, då jag e nöjd med den här. Och lösenordskyddad vill jag inte ha den, då jag inte har något emot att folk jag inte känner läser min blogg. Men helst vill jag inte att min familj/släktingar ska läsa den. Varför? Jo, för jag vill inte att dom ska veta hur jag mår, och alla mina tankar. Men vet ni vad? Jag orkar inte bry mig. Vill dom läsa, då får dom väl göra det. Men dom ska ge fan i å prata med mig om vad jag skriver på min blogg, för jag vill inte prata om det. Visst, jag mår skit, jag har skärt mig själv, haft en jävla massa självmordstankar. Men jag tänker aldrig prata med dom om det. Å tar nån upp det med mig, så kommer jag bara på ännu sämre, så det är bäst för dom att dom låter bli!

Så, till mina brorsor: läsning sker på egen risk! Jag skriver allt vad som faller mig in, vill jag skriva nåt elakt om er, så gör jag det! Men ta inte illa upp, för det är säkert bara för tillfället som jag känner så, för innerst inne så älskar jag ju er :)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0