Skoj -.-'

Happ, nu har man stått å lagat mat i nästan en timme, å så sätter vi oss ner å ska äta. Jag hinner ta en tugga innan Charlotte säger "Åååh, en blodådra", inte bara en gång, utan flera gånger, så jag ber henne å va tyst, å hon bir tyst, men då börjar Viktor å hålla på å typ "Mm, blodåder" så jag ber honom å va tyst, men han fortsätter så jag dampar å går in på mitt rum, så då hör jag mamma skälla ut honom å sen kommer han in å säger förlåt. Men det spelar ju ingen roll för mig, för jag hade redan tappat matlusten. Så jättekul när man stått å lagat mat i en timme, så får man inte ens äta den själv (visst, åt den 30 min senare, men man vill ju äta med familjen lixom). Men men, maten blev lyckad iaf, alla tyckte den va jättegod, å efterätten med. (muffins med hela chokladbitar i ;P)

Lotta har fått en pojkvänn oxå, hon tog med sig honom hem efter skolan. Han e 10, bor i fruängen, dom träffades igår å blev tsms idag... tänk va lätt det va när man va liten xP Men nu ska jag kolla upp ett nmr på eniro ^^
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0