Tjenare =)

Halloj, srry för att det inte varit nån uppdatering under helgen, men vi va på landet, å jag hann inte skriva ett hejdå-inlägg för internet va seeegt =P

Men på landet va det skittråkigt, jag satt å lade pussel hela dagen igår (ca 500 bitar, 1 fjärdedel av pusslet ;P) å idag så städade vi å åkte hem ganska tidigt, för Erik skulle jobba. Va lite bråk mellan Fredrik, Viktor, Erik å pappa innan vi åkte, å jag pallar verkligen inte med bråk ='( Sätter typ iPoden på maxvolym å sitter å kollar bort. Å jag e nära å börja gråta jätteofta..

Men men, vi e hemma nu iaf, å jag e med Alex å jag e fett pommes frites-sugen!! Men jag ska va lite social nu ;)
Puss å kram <3

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0