Året som gått..

Ja.. många bloggar jag har läst har gjort en sammanfattning av året som gått. Å jag har ändå inget å göra, så jag gör en jag med =P
Så.. året 2008

B
örjade med en bra start, brände mig två gånger kommer jag ihåg
Jag, Alexandra å Johan stog varandra väldigt nära då. Vi var å åkte pulka, gick på husdjursmässan m.m.
Jag sålde mina älskade marsvin <3
Jag bestämde mig för å gå till en psykolog. Gick en gång, sen "slutade" jag.
Jag gav bort Ludde till Alex
Jag vann en resa till Sälen med ett diabetesgäng. Så jag åkte skidor för första gången och hundspann och skoter, grymt kul!
Sa upp kontakten helt med Staffan.
Jag och Alexandra rymde hemmifrån i 3 dagar
Va på klassresa med 9t2, va grymt kul =D
Uppträdde på kabarén med min egna låt
Jag hade min första riktiga fylla, slutade med att jag blev hemkörd av fältassistenterna.
Jag gick på balen som var grovt misslyckad
Jag gick ut nian
Familjen åkte till Amerika, en oförglömlig semester :)
Pappa fick cancer (usch kommer ihåg det som om det va igår som han berättade det...)
Hade ett underbart slut på sommarlovet, var på Gåsö med mina kusiner =)
Jag började i Kärrtorp i MP1
Blev nollad, men det va mest kul ;D
Misslyckad insparkningsfest för folk hade snott sprit typ, så dom stängde typ 2 timmar tidigare.
Jag skärde mig i handleden för sista gången (hoppas jag!)
Jag köpte min söta snäckor :D
Va på fest hos Jenny där jag träffade Måns <3
Köpte nytt avkarium, ny dator å ny mobil
Vi fick höra den goda nyheten att pappas cancertumör är borta :)

Så där har ni det, mitt år lite kortfattat ;)
Happ, nu e kl halv 10. Funderar på å lägga mig å läsa lite :P
Har varit nere å badat bastu. Haha, det va jag, mamma, Lotta och.. Dharma! :P Hon ville vara där inne fast det va jättevarmt, så då fick hon det xD
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0