Dag 16, Fredag.

Idag gick vi upp til kl 9 då käkade vi lite frukost, packade ihop å åkte iväg. Så nu ska vi iväg till Los Angeles. men nu ska jag läsa lite!

Vi åkte lite mer bil, å sen kom vi fram till Motell6. Vi checkade in å sen bytte vi om till badkläder å så åkte vi till stranden å badade i stilla havet ^^ Men det va inte speciellt stilla, det va faktiskt ganska mkt vågor ;D Va fett kul! :D Tyvärr va det massa vassa stenar =( Sen började jag snacka med en tjej som va där, hon trodde vi va från Ungern, för vi pratade så roligt ;D Men vi stog å pratade ett bra tag å hon berättade lite olika saker =) Å Viktor kom fram å gick låna en boogieboard från hennes brorsor, så han blev glad ;D
Sen åkte vi vidare till Santa Barbara där vi käkade, sen åkte vi till 7eleven å handlade lite saker å sen tillbaka till motellet där vi badade lite i poolen, sen tog jag en dusch, kollade lite på tv å sen somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0