Dag 17, Lördag.

Tja!
Idag väcktes vi k l9, så kollade jag lite tv, sen klädde jag på mig käkade frukost, sen packade jag ihop mina saker å så checkade vi ut. Så nu e vi på väg till Los angeles å Universal Studios å Hollywood! :D

Hej!
Under bilturen till motell6 så tog vi ett stopp. så jag står där å kollar på vågorna å så känner jag nåt på handen, så ja kniper till, å gissa vad det va!? Jo, den av de få getingar som finns, söker såklart upp mig å sticker mig! >.< Så min han e lite uppsvullen nu å det svider, så det suger -.-'
Vi stannade till på Jack In a Box å käkade, sen åkte vi till motellet å checkade in å la in våra saker, sen åkte vi på lite sightseeing ^^ så vi åkte runt till olika hus där olika personer som jag aldrig hört talas om bott/bodde =P Sen va det nån snygg kille som stog bredvid en asball bil som vinkade å log till mig. Jag säger att det va nån kändis. Brorsorna säger att det va nån trädgårdsmästare. Jag gillar mitt alternativ bättre ;D Snygg va han iaf ;)
Sen så åkte vi å handlade skor, jag köpte (mamma å pappa betalade ;D) ett par converse, å så ett par ballerinaskor ^^ Sen åkte vi tillbaka till motellet å lämnade av sakerna å sen gick vi på wall of fame, lite coolt ;D men den sträcker sig ju fett långt så vi gick ju inte hela =P Sen blev jag typ fett låg å sur =P så vi drog till McDonalds å käkade, sen gick vi tillbaka till motellet. Då tog jag ett bad å bytte om till shorts å myströja ^^ Sen spelade jag DS å gick ut å tog lite luft sen kollade jag tv å nu ska jag sova ;) ska upp tidigt imorn, vi ska till universal studios då!! :D
Puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Inte det? Nej nu tror jag du ljuger ;)

2008-12-08 @ 21:52:34
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0