Godnatt



Shiiiit va jag längtar till helgen nu!!! jag känner mig helt ihjälstressad pga alla fucking prov! har haft två prov idag, å ändå så har jag tre stycken kvar!
Men jag längtar fett mycket till helgen å lovet :D
Men e fortfarande tre skoldagar kvar..

Onsdag: lägga upp personligt program med Petter, gympaläraren. Prov i rörlig bild. Sen kolla på julspexet, för om jag gör det då, så slutar jag tidigare på fredag! E.v filma? Hoppas inte det, för jag ska träffa Alex efter skolan å vill gärna hinna träffa henne lite, vi sågs ju senast i fredags :S Å så måste jag hinna plugga inför matten oxå..

Torsdag: Sovmorgon, har ingen svenska för det e tal för den sista gruppen så det e 2 matteprov, procent å statisk. Efter skolan ska jag handla julklappar till dom som jag har kvar å handla åt å sen vid 7-halv 8-tiden ska jag träffa Johan (vår paus e över å vi har pratat ut lite) för första gången på.. lääänge :P Å vi ska bara va å kolla på Wall-e ^^

Fredag: Vanlig skoldag. Vi slutar 11:30 som alltid, men julspexet börjat 12:30 som dom vill att vi ska se. Men om jag kollar på det imorgon istället så kan jag sluta tidigare då :D Å efter skolan så ska jag som sagt träffa Måns å åka hem till honom i Rotebro :P ^^

Så det är mina planer för veckan, fett stressigt! så jag kommer vara fett glad när veckan e över :D
Helgens planer:

Lördag: På dagen så ska jag julbaka å på kvällen/natten så ere gibb med b.la Måns, Jenny å Thomas på Inferno Online ^^

Söndag: ska jag sova hela dagen för jag kommer va sjukt trött efter gibbet =P Men om jag orkar så ska jag kanske julbaka lite mer å ev. fylla akvariumet med vatten så jag får igång det någon gång!

Så ser alltså resten av min vecka ut :P
Men nu ska jag plugga lite mer inför provet imorgon, å sen ska jag sova så jag kommer i tid till gympan!
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Varsågod! Det var kul att ha dig där! :) Längtar till lördag! :D

2008-12-17 @ 09:44:17
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Stephanie

det blir inge algebra prov imorn. och det är inte säkert att vi har statistik provet, för hans rygg e dålig. det sa han förra lektionen. så va beredd ;)

2008-12-17 @ 13:20:29
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: abidas

rolig bild=D

2008-12-17 @ 17:12:17
URL: http://abidas.blogg.se/
Postat av: Elin

vaaaa omg, gilla han dääj? Fett kuuul <3 Hoppas det blir ngt då :) fast man märkte lite han gilla dej.. :P vem sa de?

hihi fett skojj <33

2008-12-17 @ 19:24:53
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0