Idol!

Tjenare!
 
Ni får sjäva välja ut 3 låtar som ni kan, gillar och känner er säkra på. Sedan skickar ni in artist/gruppnamn och titel till oss via mail, så ska vi försöka få tag på instrumentala versioner.
 
Vi väljer alltså en av de tre förslagen som ni kommit upp med och bestämmer vilken ni ska sjunga. ALLA skriver
alltså in deras 3 önskningar på låtval.
 
Kom ihåg - ta en låt du kan, gillar och behärskar! :)
 
Mvh
The Idol Crew

Detta mail fick jag idag, så jag satte genast igång å leta låtar.. men fan va trögt det går :S e inte speciellt lätt heller när jag e hes å har ont i halsen :P Å nu är jag ännu hesare efter å ha sjungit :S får verkligen itne anstränga rösten mer nu, inte bra! måste vila upp den så den blir frisk ;)

Längtar som fan till helgen!
Fredag: Idol med Alex! :D
Lördag: Fest hos Jenny, å jag ska få rida!! :D

Kommer bli nice ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0