Lördag

Hellu ^^
Idag vaknade jag kl 12, då gick jag upp å slog in alla paket, så nu är det klart! :D Sen fixade jag lite småsaker på rummet.
Lotta satt vid mammas dator, så jag tänkte kolla bara för att, å gissa vad? Jo, när jag började skriva "www.rot" så kom "www.rotens.blogg.se" upp! Så alltså har mamma varit inne på min blogg, och antagligen så läser hon den oxå. Ne, så det gjorde mig iaf riktigt sur, för jag vill inte att hon ska läsa. Å om jag sen inte känner att jag kan lita på henne till 100% att hon inte läser min blogg fast hon vet om den, så kommer jag byta, igen..

Sen har jag iaf bakat massor ^^ Först gjorde jag såna där nougatbollar (heter dom det?? =P) det e en nougatboll längst in som man rullar mandelmassa runt å sen doppar i choklad :D å så har jag gjort pepparkakor å Viktor har gjort kokostoppar ^^

Men nu håller jag på å gör mat, å den e typ klar nu =) så vi väntar på att Fredrik å Erik ska komma hem med min dator!! :D så då ska vi äta, å sen ska jag kanske fixa lite med den, å kl 8 ska jag vara vid odenplan för vi ska ju gibba ikväll :D :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0