Luciatåg

Kärrtorps luciatåg ska enligt dom vara jättebra! t.o.m. bättre än adolf fredriks. Ofta lixom -.-' Visst dom va bra, men alldeles för många falska toner för att det ska va bättre än adolf fredriks :P Låt oss snuskiga vara lät det som om dom sjöng oxå xD
Sen vare fika med klassen. Bjöds på apelsinsaft, pepparkakor å lussebullar. Sen så vare dags för "talet" Jag va asnervös (även fast det bara va inför 6 pers xD) men det gick bra :) Alla gjorde bra ifrån sig, men Mickes sketch (stavning?) kanske va liiiiiiiite lång -.-'
Sen iaf så va Rasmus, Jens, Jessica å jag å redigerade å filmade lite efter skolan. Men blev ganska mkt flum oxå xD Men när vi va klara med det så tog jag t-banan till fruängen å tog ut pengar, så gick jag å handlade julklappar till mamma å kusinen Saga, å så blev det två småsaker till Jenny ^^
De jag har kvar å fixa nåt till e:

Lotta
Pappa
Elin
Farfar
Mormor
Hugo
Theo
Dharma

Så det e några, men inte så farligt många =)
Sen gick jag iaf hem å slog in sakerna å nu sitter jag å gör nada.

Ikväll e det ju iaf Idol i globen med Alexandra som gäller!!! :D Fan va kul det kommer bli ;)
Men nu ska jag mata snäckorna
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0