Niiice :D

Tja ^^
Va iväg å handlade med mamma å Fredrik. Vi köpte maaaassa mat, vagnen blev helt proppfull =P Å jag köpte ett hundben till Dharma (julklapp ;P) och boken "Om jag kunde drömma" (twilight ;D) till mig :D


Å sen så stog det ju en jultomte där vid ingången, å jag va ju bara tvungen å fotas med den :D ;)
Meeen, såklart så har mamma nåt annat minnekort som inte funkar för mig, så den bilden kanske kommer upp senare =P

Sen åkte vi hem iaf å Lotta grät som en galning å sa att det inte blir nån riktig jul utan julgran (jag höll iofs med henne ;P) så tillslut fick hon, Viktor å Pappa åka iväg å köpa en. Å när dom kommer hem så berättar dom att dom typ inte sålde dom längre, utan alla typ låg slängda, så dom tog en, å den va typ skiitfin :P seriöst, finasta granen ever :D


Kanske inte syns så bra, men den e asfin iaf :D den e tät, å så känns det lite som plast.. eller, den sticks inte iaf :P Men fin e den :D Fick iaf fett med julkänsla när vi klätt granen å det luktade gran i huset ^^ Å jag fick känslan av att det här kommer bli en riktigt bra jul! :)

När jag ändå e igång å visar bilder så kan jag ju visa min dator "in action" lixom ;)
VS

Aa, va väl det jag hade ^^
Har ju iufs bilder på mina nyaste fiskar, men dom e lite suddiga, så jag skiter i det, kanske tar nya sen å lägger upp ;) Men ni kan få en bild på akvariumet oxå :D har lagt in några växter till ;)


Om 42 min e det julafton!!!! Bara så ni vet ;D


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0