Onsdag

Tjenare
Dagen började med sovmorgon, skönt, men ändå så va jag trött som fan! Så jag sov på bussen hela vägen till skolan, vaknade i sista sekunden ;P Började med Rörlig Bild, där skulle vi göra våra "bandshots" men det gick inge bra, för vi hade ingen musik å ha i bakgrunden, bara från Rasmus mobil, men de va inge högt allt, så vi fick gå å fixa det, å när det va fixat så va det inte så mkt lektion kvar,så vi hann inte särskilt mkt =P
Sen hade vi Kär-dag där vi skulle fixa med våra repotage, men eftersom att vi typ va klara så satt vi å dreglade över bilder på Robert Pattinson (Twilight Edward) å Tom Welling (Smallville Clark) Men Tom va det iofs bara jag som gillade ;D
Sen åkte jag hem, tråkigt som vanligt, å så tog jag en prommis med Dharma, sen käkade jag upp godiset som va kvar sen igår å nu tänkte jag se om vi har någon mat =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0