Onsdag

Hej,
Idag e jag sjuuuk :( Så jag har mest legat å sovit hela dan. Har kollat på Camp Rock en gång till, fast med Lotta ;P Å så har jag precis suttit å skurat min matta -.-' Den fick ju massa skoavtryck på sig när jag å Fredde satte in akvariumet på mitt rum =P men dom e, nästan, borta nu =P Å så har jag passat på å sätta igång en tvätt å städat resten av rummet =) Men imorn blir det nog skola igen.. tror jag, men mamma blir så lack om jag e hemma.. så jag måste nog gå.. men vi får se som sagt :P
Men nu ska jag spela lite gitarr ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, jag e alltid snygg ;) aa vet^^

2008-12-10 @ 18:40:53
URL: http://allafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0