Ridit! =D

Heeej :D
Idag väcktes jag av Madde vid halv 9 å sa att jag hade en halvtimme på mig å komma till busshållsplatsen =P Så jag fick stressa lite, men sen kunde vi tydligne ta en buss senare, så jag fick ca 45 min på mig, så det va nice. Sen iaf så gick jag till bussen å Madde å Jenny hoppade på busshållsplatsen efter å gick av vid Älvsjö Station. På bussen glömde Madde sin systemkamera, vilket vi inte kom på förän låångt senare =P Vi köpte iaf redbull i Älvsjö å hämtade upp Elin å sen åkte vi til Märsta där Jennys pappa kom å hämtade oss, å där någonstnas tappade vi Maddes Ps2 med alla hennes singstar-skivor. Vilket vi inte heller märkte förän låångt senare. Vi stannade å käkade på McDonalds där vi blev erbjudna glass å pepparkakor pga att vi hade tomteluvor på oss ;D Sen hade vi lite tid innan Jenny pappa skulle komma tillbaka, så vi deltog i en rit-tävling för barn ;D Hoppas jag vinner! (A) Tillslut kom vi fram iaf å vi gick upp å Jenny skulle öppna sina presenter å hon sa till Madde å fota. Då upptäckte vi att hennes kamera va borta! Så vi fick ringa runt å tillslut kom vi rätt, å dom hade fått in en kamera! Så det e typ hennes ;D Då gick vi upp å så frågade Madde om inte Jenny hade hennes ps2 som hon hade i en påse. Så vi sprang omkring å letade efter den, men nee, den har vi tydligen oxå tappat, så det söög :P
   Sen iaf så gick vi ut till stallet å började fixa hästarna å sen fick jag äntligen rida! :D :D Va så jävla kul! :D Först fick jag skritta lite långsamt å sen bytte jag häst för Jennys kille ville rida, så jag red en annan å då provade jag på trav å det va skitkul! :D Först sprang Madde med men sen fick jag rida sjäv å det va gryyymt kul! :D Kom i i det där hur man ska sätta sig å ställa sig :D Men sen iaf så mockade vi å allt det å sen gick vi in å nu sitte vi å chillar, väntar på två andra, sen ska vi äta! E skithungrig. Men nu ska jag ner å va social :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0